Үстел ойыны "Эврикус" ""Роанок: Мыстандарды аулау"" PG-17358 .

5
0 пікірлер
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 1.
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 2.
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 3.
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 4.
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 5.
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 6.
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 7.
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 8.
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 9.
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 10.
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 11.
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 12.
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 13.
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 14.
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 15.
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 16.
Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 1. Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 2. Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 3. Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 4. Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 5. Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 6. Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 7. Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 8. Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 9. Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 10. Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 11. Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 12. Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 13. Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 14. Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 15. Үстел ойыны Эврикус Роанок: Мыстандарды аулау PG-17358 . Фотосурет 16.

*Фотосуреттегі түс шамалы өзгеше болуы мүмкін

Қолда бар 3 шт

Сипаты

Отаршыл Америкадағы Роанок қонысы, 1587 ж. Мазалайтын қауесеттер Роаноктың бойына таралып жатыр, олар мұнда және мұнда қара магияны сыбырлайды және қорқынышпен қара рәсімді күтеді. Елді мекенде Ведьма пайда болған шығар. Дегенмен, жақсы жаңалық бар - қалаға бақсы аңшы шақырылды. Оған күдікке ілінген 9 тұрғынның арасынан Роанукты құртқысы келетін адамды табу үшін қиын тергеу жүргізуге тура келеді.

"Руанок. Witch Hunt - бір қатысушы бақсы, ал екіншісі - бақсы аңшы рөлін алатын асимметриялық карта ойыны. Ведьманың мақсаты - тұрғындардың бірін толығымен бағындырып, қоныстанушылар басып алған жерді табиғат-анаға қайтару үшін сиқырлы рәсім жасау. Аңшының мақсаты - жазықсыздарды ақтап, бақсының жоспары орындалмай тұрып, әділдік орнату үшін жергілікті тұрғындардың қолдауына ие болу. Сондай-ақ, аңшы 3 бейкүнә ауыл тұрғынын өлтірсе, бақсы жеңеді.

Тоғыз ауыл тұрғыны аңшының күдігінде, оның кімнің атын жамылғанын бақсы ғана біледі. Әр айналым сайын ойыншылар ықпалға ие болу, қауесет тарату және мақсаттарына жету үшін карта ойнау үшін елді мекен тұрғындарымен әрекеттеседі. Сонымен қатар, ведьма күшті сусындарды дайындай алады, оның қызметшісін қолдана алады, сиқырлар мен сиқырлар жасай алады, ал аңшы одақтастарды тарта алады, стратегиялық маңызды жерлерді басып алады және елді мекеннің тұрғындарын аяусыз жауапқа тарта алады. Не тиімдірек болатынын сіз Роанок қаласының тағдыры үшін күресте білесіз!

Ойынның көп бөлігін қатысушылар ойнайтын карталар шешеді. Ойын басталмас бұрын әр тарап қажетті комбинацияларды таңдай отырып, өздерінің карталар палубасын жасайды.

Ойынның есте қаларлық тақырыбы бар, ол сізді Роаноктың мистикалық атмосферасына батырады және адамдардың бет-әлпетіне мұқият қарауға мәжбүр етеді.

Ойын мүмкіндіктері
- әр тарап үшін әртүрлі мақсаттар мен бірегей механикамен қамтамасыз етілген асимметриялық рөлдер
- ойын алдында өз қалауыңыз бойынша палубаны дайындау мүмкіндігі
- детектив оқиғасы
- психологиялық конфронтация

Бұл ойын кімге арналған?
- күрделі қақтығыстарға дайын тәжірибелі ойыншылар
- «тірі карта ойындарының» жанкүйерлері үшін
- құпиялар мен мистицизмді жақсы көретіндер үшін
- дуэль ойындарын жақсы көретіндердің барлығы

Қалай ойнауға болады?
Ойыншылар рөлдерді таңдайды, сәйкес тақталарды, әрекет белгілерін, әсер ету дискілерін және кейіпкер карталарының палубаларын алады. Үстелге есеп айырысу тақтасы жиналады, онда резиденттік карталар орналастырылады. Оның жанына емле таблеткасы қойылған. Есеп айырысу тақтасындағы тұрғындарға сәйкес келетін 9 күдікті карточка араластырылып, бетін төмен қаратып орналастырылады. Ведьма аңшыға көрсетпестен жоғарғы картаны алады. Бұл күдікті ойынның қалған бөлігінде ведьманың шынайы тұлғасын білдіреді.

Ведьма мен Аңшы өздерінің жеке мақсаттарына жету үшін әрекеттерді орындайды, ол жасырынған ауыл тұрғынына 3 немесе одан да көп мойынсұну белгісін қойып, содан кейін «салт орындау» әрекетін орындайды. Аңшы 3 жазықсыз ауыл тұрғынын өлтірсе, Ведьма да жеңе алады. Аңшы бақсы кейпіне енген ауыл тұрғынын өлтіру немесе жазықсыз 8 ауыл тұрғынын ақтау арқылы жеңеді.

Сиқыршыдан бастап, ойыншылар барлық қол жетімді әрекет тақтайшаларын орналастырғаннан кейін кезекпен өтеді. Әрбір қозғалыс қатарынан екі кезеңнен тұрады:
- демалу кезеңдері, ойыншылар өздерінің әрекет белгілерін жеке қорларына қайтарып, қажет болған жағдайда карта эффектілерін қолданғанда және/немесе оларға қызмет көрсету үшін ақы төлегенде.
- әрекет фазалары, оның барысында ойыншылар өздеріне қол жетімді экшн чиптерін пайдаланып қатарынан 3 әрекетті орындайды. Әрекет эффектілері ойыншыларға ресурстарды жинақтауға, тұрғындармен қарым-қатынас жасауға, қарсыласына қиындықтар туғызуға, олардың артықшылықтарын әлсіретуге және жеке мақсаттарына жетуге жақындауға мүмкіндік береді.

Бір ойыншы өз кейіпкерінің мақсатын орындаған кезде ойын бірден аяқталады.

Ойын құрамы
- Есеп айырысу таблеткалары
- Шарм планшеті
- Хантердің планшеті
- Ведьманың планшеті
- 50 аңшы картасы
- 50 сиқырлы карта
- 9 резиденттік карта
- 9 күдікті карта
- резиденттердің мүмкіндіктері туралы 3 еске салу
- 30 дәлелдемелер
- 9 дәлелдемелер
- 3 Hunter Action чиптері
- 30 құпия белгі
- 20 тапсыру белгісі
- 3 сиқыршы мен қызметші әрекеті фишкалары
- 2 әсер ету дискісі
- 2 ойыншының жадынамасы
- 2 сценарий картасы
- ойын ережесі

Марапаттар
2024 жылғы Gra Roku сыйлығының екі ойыншыға арналған үздік ойынға үміткер
2022 жылғы Golden Geek сыйлығының екі ойыншыға арналған ең жақсы үстел ойыны номинациясы

Қорап өлшемі:260x260x45 мм
Картаның өлшемі: 88x63 мм

Ойынның Ресейдегі ресми шығарылымы - 2024 жылдың ақпаны

Толық сипаттау

Тауар туралы қысқаша ақпарат

Бренд
Шығару елі
Қытай
Кеңес берілетін жас
14 жылдан бастап
Артикул
PG-17358
Барлық сипаттамалары

24413

Самовывоз из магазина, при наличии товара в выбранном магазине - бесплатно.

Бесплатная доставка курьером (кроме экспресса), в пункты выдачи, или отправка Kazpost - при сумме заказа от 7000 Тенге.

Loading....
Отаршыл Америкадағы Роанок қонысы, 1587 ж. Мазалайтын қауесеттер Роаноктың бойына таралып жатыр, олар мұнда және мұнда қара магияны сыбырлайды және қорқынышпен қара рәсімді күтеді. Елді мекенде Ведьма пайда болған шығар. Дегенмен, жақсы жаңалық бар - қалаға бақсы аңшы шақырылды. Оған күдікке ілінген 9 тұрғынның арасынан Роанукты құртқысы келетін адамды табу үшін қиын тергеу жүргізуге тура келеді.

"Руанок. Witch Hunt - бір қатысушы бақсы, ал екіншісі - бақсы аңшы рөлін алатын асимметриялық карта ойыны. Ведьманың мақсаты - тұрғындардың бірін толығымен бағындырып, қоныстанушылар басып алған жерді табиғат-анаға қайтару үшін сиқырлы рәсім жасау. Аңшының мақсаты - жазықсыздарды ақтап, бақсының жоспары орындалмай тұрып, әділдік орнату үшін жергілікті тұрғындардың қолдауына ие болу. Сондай-ақ, аңшы 3 бейкүнә ауыл тұрғынын өлтірсе, бақсы жеңеді.

Тоғыз ауыл тұрғыны аңшының күдігінде, оның кімнің атын жамылғанын бақсы ғана біледі. Әр айналым сайын ойыншылар ықпалға ие болу, қауесет тарату және мақсаттарына жету үшін карта ойнау үшін елді мекен тұрғындарымен әрекеттеседі. Сонымен қатар, ведьма күшті сусындарды дайындай алады, оның қызметшісін қолдана алады, сиқырлар мен сиқырлар жасай алады, ал аңшы одақтастарды тарта алады, стратегиялық маңызды жерлерді басып алады және елді мекеннің тұрғындарын аяусыз жауапқа тарта алады. Не тиімдірек болатынын сіз Роанок қаласының тағдыры үшін күресте білесіз!

Ойынның көп бөлігін қатысушылар ойнайтын карталар шешеді. Ойын басталмас бұрын әр тарап қажетті комбинацияларды таңдай отырып, өздерінің карталар палубасын жасайды.

Ойынның есте қаларлық тақырыбы бар, ол сізді Роаноктың мистикалық атмосферасына батырады және адамдардың бет-әлпетіне мұқият қарауға мәжбүр етеді.

Ойын мүмкіндіктері
- әр тарап үшін әртүрлі мақсаттар мен бірегей механикамен қамтамасыз етілген асимметриялық рөлдер
- ойын алдында өз қалауыңыз бойынша палубаны дайындау мүмкіндігі
- детектив оқиғасы
- психологиялық конфронтация

Бұл ойын кімге арналған?
- күрделі қақтығыстарға дайын тәжірибелі ойыншылар
- «тірі карта ойындарының» жанкүйерлері үшін
- құпиялар мен мистицизмді жақсы көретіндер үшін
- дуэль ойындарын жақсы көретіндердің барлығы

Қалай ойнауға болады?
Ойыншылар рөлдерді таңдайды, сәйкес тақталарды, әрекет белгілерін, әсер ету дискілерін және кейіпкер карталарының палубаларын алады. Үстелге есеп айырысу тақтасы жиналады, онда резиденттік карталар орналастырылады. Оның жанына емле таблеткасы қойылған. Есеп айырысу тақтасындағы тұрғындарға сәйкес келетін 9 күдікті карточка араластырылып, бетін төмен қаратып орналастырылады. Ведьма аңшыға көрсетпестен жоғарғы картаны алады. Бұл күдікті ойынның қалған бөлігінде ведьманың шынайы тұлғасын білдіреді.

Ведьма мен Аңшы өздерінің жеке мақсаттарына жету үшін әрекеттерді орындайды, ол жасырынған ауыл тұрғынына 3 немесе одан да көп мойынсұну белгісін қойып, содан кейін «салт орындау» әрекетін орындайды. Аңшы 3 жазықсыз ауыл тұрғынын өлтірсе, Ведьма да жеңе алады. Аңшы бақсы кейпіне енген ауыл тұрғынын өлтіру немесе жазықсыз 8 ауыл тұрғынын ақтау арқылы жеңеді.

Сиқыршыдан бастап, ойыншылар барлық қол жетімді әрекет тақтайшаларын орналастырғаннан кейін кезекпен өтеді. Әрбір қозғалыс қатарынан екі кезеңнен тұрады:
- демалу кезеңдері, ойыншылар өздерінің әрекет белгілерін жеке қорларына қайтарып, қажет болған жағдайда карта эффектілерін қолданғанда және/немесе оларға қызмет көрсету үшін ақы төлегенде.
- әрекет фазалары, оның барысында ойыншылар өздеріне қол жетімді экшн чиптерін пайдаланып қатарынан 3 әрекетті орындайды. Әрекет эффектілері ойыншыларға ресурстарды жинақтауға, тұрғындармен қарым-қатынас жасауға, қарсыласына қиындықтар туғызуға, олардың артықшылықтарын әлсіретуге және жеке мақсаттарына жетуге жақындауға мүмкіндік береді.

Бір ойыншы өз кейіпкерінің мақсатын орындаған кезде ойын бірден аяқталады.

Ойын құрамы
- Есеп айырысу таблеткалары
- Шарм планшеті
- Хантердің планшеті
- Ведьманың планшеті
- 50 аңшы картасы
- 50 сиқырлы карта
- 9 резиденттік карта
- 9 күдікті карта
- резиденттердің мүмкіндіктері туралы 3 еске салу
- 30 дәлелдемелер
- 9 дәлелдемелер
- 3 Hunter Action чиптері
- 30 құпия белгі
- 20 тапсыру белгісі
- 3 сиқыршы мен қызметші әрекеті фишкалары
- 2 әсер ету дискісі
- 2 ойыншының жадынамасы
- 2 сценарий картасы
- ойын ережесі

Марапаттар
2024 жылғы Gra Roku сыйлығының екі ойыншыға арналған үздік ойынға үміткер
2022 жылғы Golden Geek сыйлығының екі ойыншыға арналған ең жақсы үстел ойыны номинациясы

Қорап өлшемі:260x260x45 мм
Картаның өлшемі: 88x63 мм

Ойынның Ресейдегі ресми шығарылымы - 2024 жылдың ақпаны

Жалпы

Бренд
Шығару елі
Қытай
Кеңес берілетін жас
14 жылдан бастап
Артикул
PG-17358

Қосымша

Дағдыны дамыту
белсенді өзара әрекеттестік, логикалық ойлау, стратегиялық ойлау, тактикалық ойлау
Материалы
картон, қағаз
Ойын механикасы
дуэль, стратегиялық, тактикалық, өтірік
Ойынның ең аз уақыты, минут
60 минуттан бастап
Ойынның физикалық сипаттамалары
карточкалық, ойын алаңы, өзгертілетін ойын алаңы
Ойыншылардың саны
тек қана 2
Тақырыптама
детективті, орта ғасыр туралы , тылсым
Өнім түрі
Ойын
Жынысы
унисекс