Бүгінгі «жылдам» әлемде, ересектер де, балалар да ауыр жұмыс жүктемесіне байланысты, өзін-өзі дамытуға уақыт азайып бара жатқанда, көп уақытты қажет етпейтін, бірақ әлі де тиімді болатын экспресс әдістер қажет.
Кәсіби қызметпен байланысты мидың күнделікті монотонды, мақсатты жұмысына байланысты ересектер есте сақтау, мәселелерді шешу, зейінді шоғырландыру және ауыстыру, ақпаратты талдау және синтездеуде қиындықтарға тап болады. Бұл ми қыртысының белгілі бір аймақтары мен функцияларының ғана дамитындығына байланысты.
Мектепте ойдағыдай оқу үшін балалардың оқу, математика және жазу дағдыларын ғана емес, сенсомоторлы, сөйлеу, есте сақтау, зейін, ойлау қабілетін дамыту қажет.