Модельдер жинағына желім мен бояулар кірмейді.
Жиналған үлгінің өлшемі 30,5 см.
1941-1942 жылдары кездесті. Ілиястың қорғаныс қаруы болмаған артқы жарты шардағы жойғыштардың шабуылдарынан Ил-2-нің жоғары жоғалтуына байланысты Әскери-әуе күштері Илюшин конструкторлық бюросына ұшақ дизайнына қорғаныс пулемет қондырғысы бар зеңбірекші орындықты енгізуді бұйырды. Әуе кемелерін өндіру қарқынын сақтау үшін фюзеляж дизайнына минималды өзгерістер енгізілді - фюзеляждағы жанармай багының артындағы ойыққа 12,7 мм қорғаныс қондырғысы бар VUB-3 пневматикалық қондырғысы орнатылды. УБТ пулеметі. Атқыш брондалған корпустың сыртында орналасқан және артқы жағында 6 мм броньмен ішінара ғана жабылған. Ұшу салмағы жоғары ұшақтың ұшу сипаттамаларын сақтау үшін олар диаметрі ұлғайтылған винті бар қуатты AM-38F қозғалтқышын орнатуды бастады. Мемлекеттік қорғаныс комитетінің 1942 жылғы 5 қазандағы қаулысымен ҰҚКП № 1, 18 және № 30 зауыттарда екі орындық нұсқадағы Ил-2 ұшағын өндіріске енгізу міндеттелді. Оның үстіне қазан айының соңына қарай №1 және №18 зауыттар әрқайсысында 70 екі орындық Ил-2, ал №30 зауыт осындай 60 көлік шығаруы тиіс болатын. 1942 жылдың қараша-желтоқсан айларында үш авиациялық зауыт 1500 екі орындық Ил-2 ұшағын шығаруы керек еді. 1942 жылдың соңына дейін Ил-2 шабуылдаушы ұшақтары бір және екі нұсқада параллельді түрде шығарылды.