Ойыншылар 16-ғасырдағы Парижге әйгілі Ғажайыптар сотында Париж Трамптары Корольдігінің көшелерінде тасымалданады. Қаңғыбастар мен қайыршылар патшалығында тұрақты күрес жүріп жатыр: олардың гильдиясы маңыздырақ, күштірек және Ғажайыптар сотына көбірек пайда әкеледі. Және, әрине, басты сұрақ: қараңғы аудандардың патшасы кім болады?
Ғажайыптар соты - бұл стратегиялық ойын. Қатысушылар ойында ұсынылған 5 гильдияның бірін басқарады: Христосты көтерушілер, сутенерлер, жұлулар, балдақшылар, жетімдер - және билік пен даңқ үшін күресті бастайды. Олардың мақсаты - 6 даңқ белгісін орналастыру. Интрига карталары, ақша және олардың қызметшілерінің күші ойыншыларға Париж кварталдарын бақылауға көмектеседі.
Тарихи тақырып, Париж картасы түріндегі ойын алаңы, көптеген жоғары сапалы компоненттер, әдемі иллюстрациялар - мұның бәрі ойын тарихының атмосферасын сезінуге көмектеседі.
Ойын мүмкіндіктері- 16 ғасырдағы Париж және ойын алаңындағы әйгілі ғажайыптар корты
- ағаш бөлшектердің үлкен саны және фигуралы контуры бар ойын алаңы
- тамаша иллюстрациялар
- территорияны басып алу үшін белсенді күрес
- трамп командасын жаңартуға арналған түпнұсқа механика
Бұл ойын кімге жарамды?- аумақты басып алу үшін ойындардың жанкүйерлері
- Тарихи сюжеті бар ойындарды ұнататындар үшін
- Стратегиялық ойындардың жанкүйерлері үшін
- Үстел ойындарындағы дизайн мен ерекше компоненттерді бағалайтындар үшін
Қалай ойнауға болады?Ойыншылар қимылдарды бір-бірден орындайды. Белсенді ойыншы барлық әрекеттерін орындағаннан кейін кезек сағат тілімен келесі ойыншыға өтеді.
Ойыншының кезегі келесі қадамдардан тұрады.
A.
Трамп фигурасын қойыңыз. Ойыншы ойын алаңына өзінің серуендеу фигураларының бірін қоюы керек. Егер оның барлық фигуралары орналастырылған болса, ойыншы фигуралардың бірін жылжытуы керек.
1 –
Ұяшық әсерін белсендіру. Әрбір дөңгелек ұяшықтың ортасында белгілі бір әсермен байланысты кескін бар. Жалған бөлікті қойғанда, ойыншы шаршының әсерін белсендіруі керек.
2 –
Блоктау әрекетін орындаңыз. Ойыншы өзінің қарақшысын орналастырған блоктың әрекетін орындай алады.
B.
Шайқас ойнаңыз. Әрбір ойыншы шайқас орын алатын тоқсанда өзінің жалған тақтайшаларын аударып, олардағы сандардың қосындысын есептейді. Алынған сан - осы тоқсандағы ойыншылар гильдиясының ықпалының күші. Ең көп әсер еткен ойыншы қақтығысты жеңіп, ауданды бақылауға алады. Жеңімпаз тоқсандағы арнайы шаршыға өзінің даңқ фишкаларының бірін орналастырады.
Кез келген уақытта кез келген уақытта, бірақ ұрыс шешілмей тұрып, белсенді ойыншы Интрига картасын ойнай алады .
Ойын тақтасына өзінің 6 даңқ фишкасын бірінші орналастырған ойыншы жеңімпаз болады.
Ойын құрамы- ойын алаңы
- 5 гильдия картасы
- 62 ағаш жоңқасы
- 20 гильдия төсбелгілері
- 60 тиын
- 24 интрига картасы
- матадан жасалған сөмке
- «Қайыршылардың патшасы» белгісі
- ойын ережесі
Қорап өлшемі: 300x300x70 мм
Картаның өлшемі: 60x110 мм
Ойынның Ресейдегі ресми шығарылымы - 2020 жылдың қарашасы