Үстел ойыны "Эврикус" "Қара бүлдіргендер" BG-17017 .

5
0 пікірлер
Үстел ойыны Эврикус Қара бүлдіргендер BG-17017 . Фотосурет 1.
Үстел ойыны Эврикус Қара бүлдіргендер BG-17017 . Фотосурет 2.
Үстел ойыны Эврикус Қара бүлдіргендер BG-17017 . Фотосурет 3.
Үстел ойыны Эврикус Қара бүлдіргендер BG-17017 . Фотосурет 4.
Үстел ойыны Эврикус Қара бүлдіргендер BG-17017 . Фотосурет 1. Үстел ойыны Эврикус Қара бүлдіргендер BG-17017 . Фотосурет 2. Үстел ойыны Эврикус Қара бүлдіргендер BG-17017 . Фотосурет 3. Үстел ойыны Эврикус Қара бүлдіргендер BG-17017 . Фотосурет 4.

*Фотосуреттегі түс шамалы өзгеше болуы мүмкін

Қолда бар 3 шт

Сипаты

Кірпілер үшін ең бастысы - дәмді тағамды жеу. Күнде таңертең олар тамақ алу үшін әртүрлі жолдармен жүреді. Деликатестер таңдауы бай, бірақ бәрібір тамақ бәріне жетпейді. Сіз кірпі отбасыларына бірінші болып тамақтану үшін дұрыс жолды таңдауға көмектесуіңіз керек.

“Қара жидек” – балалар мен ересектерге арналған сүйкімді және көңілді ойын. Мұнда сіз ұтыс алудың әртүрлі жолдарын іздей аласыз: есептеулер мен есептеулердің арқасында жеңе аласыз немесе жай ғана сәттілікке сене аласыз: кенеттен саңырауқұлақ жаңбыры жаңа саңырауқұлақтардың өсуіне көмектеседі және барлығына жеткілікті тамақ болады!

Ойынның артықшылықтары
- әдемі иллюстрациялар
- тактильді-тартымды компоненттер
- қызықты тақырып

Бұл ойын кімге жарамды?
- Жайлы отбасылық кеш үшін
- Балалар компаниялары
- Сыйлық үшін: барлығына ашық ағаш кірпі ұнайды

Қалай ойнауға болады?
Ойын алаңында 4 жол бар: бақшаға, үйге, шетке және орманға. Әр жерде кірпі күтіп тұрған тамақ бар: бүгінде кей жерлерде көп, басқа жерде аз. Әр жердегі азық-түлік мөлшері карточкалар арқылы анықталады.

Ойыншылар кірпілерінің қайда баратынын шешеді және кірпі сызығын құра отырып, соқпақтарға өз түсті фигураларды орналастырады.

Саптың соңындағы кірпілер міндетті түрде тамақтанбайтын сияқты?! Бірақ жоқ, ойында басқа кірпілерді басып озуға, тамақ қосуға, басқа жолға өтуге немесе тіпті кезек күтпестен түскі ас ішуге мүмкіндік беретін арнайы карталар бар.

Азық-түлік белгісінің бір түрі таусылғанда, ойын аяқталады. Ойыншылар жинаған жетондардағы азық-түлік мөлшерін санайды - бұл жеңіс ұпайлары. Ең көп ұпай жинаған ойыншы жеңеді.

Ойын құрамы
- 20 ағаш кірпі фигуралары
- 30 оқиға картасы
- 24 азық-түлік картасы
- 60 екі жақты тағам белгісі
- «Өту жоқ!» белгісі
- бірінші ойыншы белгісі
- мата ойын алаңы
- ойын ережесі

Қорап өлшемі: 235x155x45 мм

Ойынның Ресейдегі ресми шығарылымы - 2020 жылдың шілдесі
Толық сипаттау

Тауар туралы қысқаша ақпарат

Бренд
Шығару елі
Ресей
Кеңес берілетін жас
6 жылдан бастап
Артикул
BG-17017
Барлық сипаттамалары
-30%

7615

5331

Время играть

Самовывоз из магазина, при наличии товара в выбранном магазине - бесплатно.

Бесплатная доставка курьером (кроме экспресса), в пункты выдачи, или отправка Kazpost - при сумме заказа от 7000 Тенге.

Loading....
Кірпілер үшін ең бастысы - дәмді тағамды жеу. Күнде таңертең олар тамақ алу үшін әртүрлі жолдармен жүреді. Деликатестер таңдауы бай, бірақ бәрібір тамақ бәріне жетпейді. Сіз кірпі отбасыларына бірінші болып тамақтану үшін дұрыс жолды таңдауға көмектесуіңіз керек.

“Қара жидек” – балалар мен ересектерге арналған сүйкімді және көңілді ойын. Мұнда сіз ұтыс алудың әртүрлі жолдарын іздей аласыз: есептеулер мен есептеулердің арқасында жеңе аласыз немесе жай ғана сәттілікке сене аласыз: кенеттен саңырауқұлақ жаңбыры жаңа саңырауқұлақтардың өсуіне көмектеседі және барлығына жеткілікті тамақ болады!

Ойынның артықшылықтары
- әдемі иллюстрациялар
- тактильді-тартымды компоненттер
- қызықты тақырып

Бұл ойын кімге жарамды?
- Жайлы отбасылық кеш үшін
- Балалар компаниялары
- Сыйлық үшін: барлығына ашық ағаш кірпі ұнайды

Қалай ойнауға болады?
Ойын алаңында 4 жол бар: бақшаға, үйге, шетке және орманға. Әр жерде кірпі күтіп тұрған тамақ бар: бүгінде кей жерлерде көп, басқа жерде аз. Әр жердегі азық-түлік мөлшері карточкалар арқылы анықталады.

Ойыншылар кірпілерінің қайда баратынын шешеді және кірпі сызығын құра отырып, соқпақтарға өз түсті фигураларды орналастырады.

Саптың соңындағы кірпілер міндетті түрде тамақтанбайтын сияқты?! Бірақ жоқ, ойында басқа кірпілерді басып озуға, тамақ қосуға, басқа жолға өтуге немесе тіпті кезек күтпестен түскі ас ішуге мүмкіндік беретін арнайы карталар бар.

Азық-түлік белгісінің бір түрі таусылғанда, ойын аяқталады. Ойыншылар жинаған жетондардағы азық-түлік мөлшерін санайды - бұл жеңіс ұпайлары. Ең көп ұпай жинаған ойыншы жеңеді.

Ойын құрамы
- 20 ағаш кірпі фигуралары
- 30 оқиға картасы
- 24 азық-түлік картасы
- 60 екі жақты тағам белгісі
- «Өту жоқ!» белгісі
- бірінші ойыншы белгісі
- мата ойын алаңы
- ойын ережесі

Қорап өлшемі: 235x155x45 мм

Ойынның Ресейдегі ресми шығарылымы - 2020 жылдың шілдесі

Жалпы

Бренд
Шығару елі
Ресей
Кеңес берілетін жас
6 жылдан бастап
Артикул
BG-17017

Қосымша

Дағдыны дамыту
белсенді өзара әрекеттестік, коммуникативтілік, логикалық ойлау, назарға алуға
Материалы
ағаш қаптамада, картон, қағаз
Ойын механикасы
стратегиялық
Ойынның ең аз уақыты, минут
20 минуттан бастап
Ойынның физикалық сипаттамалары
миниатюралармен/пішіндермен, ойын алаңы
Ойыншылардың ең аз саны
2
Ойыншылардың ең көп саны
5
Ойыншылардың саны
2-ден бастап 5-ға дейін
Өнім түрі
Ойын
Жынысы
унисекс