Үлгінің өлшемдері 206мм*90мм
«MENG» маркасының құрастырылған үлгісі «автокөлік».
АҚШ-тың орташа танкі M4A3 W Шерман Екінші дүниежүзілік соғыстың басында Америка Құрама Штаттарында 18 M2 және 94 M2A1 танкінен басқа, өндірісте немесе қызмет көрсетуде орташа немесе ауыр танктердің бірде-бір моделі болған жоқ. Жау танкілері танкке қарсы артиллерия немесе өздігінен жүретін танкіге қарсы зеңбірек арқылы жойылуы керек еді. М2 базасында шұғыл түрде әзірленген және өндіріске енгізілген M3 «Ли» орта танкі әзірлеу сатысында әскерилерді қанағаттандырмады және оны ауыстыруға арналған жаңа танкке қойылатын талаптар 1940 жылы 31 тамызда шығарылды. , тіпті M3-те жұмыс аяқталғанға дейін. Жаңа танк өнеркәсіпте әзірленген және игерілген M3 компоненттерін пайдаланады деп болжанған, бірақ оның негізгі зеңбірегі мұнарада орналасады. Алайда, алдыңғы үлгі толық сынақтан өтіп, жаппай өндіріске енгізілгенге дейін жұмыс тоқтатылды және тек 1941 жылдың 1 ақпанында басталды. Т6 деп аталатын прототип 1941 жылы 2 қыркүйекте пайда болды.
Бастапқыда артиллериялық техникалық қызмет T20 орташа танкін Шерманды алмастыра бастады, бірақ АҚШ армиясы өндірісті бөлуді барынша азайтуға шешім қабылдады және басқа танктердің компоненттерін пайдалана отырып, Шерманды жаңғыртуды бастады. M4A1, M4A2 және M4A3 модификациялары танкке қарсы қасиеттері жақсартылған 76 мм M1 зеңбірекімен жабдықталған үлкенірек T23 мұнарасымен пайда болды.
D-Day-дан кейін жолбарыстар сирек болды, бірақ Батыс майдандағы барлық неміс танктерінің жартысы Шерманның алғашқы үлгілерінен айқын басымырақ болатын Пантералар болды. 76 мм мылтығы бар Шермандар 1944 жылы шілдеде Нормандияға жіберілді. 76 мм М1 зеңбіректің танкке қарсы қасиеттері шамамен кеңестік Т-34/85 танкімен бірдей болды. M4A1 нағыз шайқаста қолданылатын жаңа мылтығы бар алғашқы Шерман болды, одан кейін M4A3. Соғыстың соңында американдық Шермандардың жартысы 76 мм мылтықпен жабдықталған.
Шерманның ең маңызды жақсартуларының бірі суспензияны қайта құру болды. Жауынгерлік пайдалану M3 танкінен алынған серіппелі суспензияның қысқа қызмет ету мерзімін анықтады және Шерманның үлкен салмағына төтеп бере алмады. Магистральда және өрескел жерлерде жоғары жылдамдыққа қарамастан, танктің маневрлік қабілеті кейде көп нәрсені қалаусыз қалдырды. Солтүстік Америка шөлінде резеңке жолдар жақсы жұмыс істеді; Италияның таулы ландшафтында Шермандар неміс танктерінен асып түсті. Қар немесе балшық сияқты жұмсақ беттерде тар жолдар неміс танктеріне қарағанда нашар маневр көрсетті. Бұл мәселені уақытша шешу үшін АҚШ армиясы жолдың енін үлкейтетін арнайы жолды байланыстыратын жолақтарды шығарды. Бұл платипустар көліктің артқан салмағын өтеу үшін M4A3E2 Jumbo-ға зауыттық опция ретінде енгізілген.
M4A3E8 өндірісі 1944 жылдың наурызында басталып, 1945 жылдың сәуіріне дейін жалғасты. Жаңа танк 3 орысша қызметке кірді. және 7 армия орыс Еуропада ол «Супер Шерман» лақап атын алды. Танк әлі Пантера немесе Жолбарыспен бәсекеге түсе алмағанына қарамастан, оның сенімділігі мен қуатты қаруы оның ұзақ өмір сүруін қамтамасыз етті.
MENG брендінің нарыққа шығуы бөлшектерді құюға арналған жоғары дәлдіктегі қалыптардың арқасында қол жеткізілетін тәжірибелік үлгілерімен де, ең жоғары сапасымен де ең талғампаз шеберлерді таң қалдырды.
Құрастырылған модельдер түпнұсқаның сыртқы түріне мүмкіндігінше жақын, құйылған бөліктер бір-біріне өте жақсы сәйкес келеді, бұл өте арзан жиынтықтарды жинау кезінде таба алмайтын нәрсе. Құрастыру ләззатына кепілдік беріледі! Жинақ құрастыру нұсқауларын қамтиды.
НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ! Желім жинаққа кірмейді. Қосымша полистирол немесе цианакрилат желімін сатып алу қажет. Модельді бояу үшін акрил, эмаль және майлы бояулар қолайлы.