Модельдер жинағына желім мен бояу кірмейді. Дайын үлгінің өлшемі 16,2 см. Бөлім саны - 367
Горький автомобиль зауытының инженерлері Кеңес Армиясы мен халық шаруашылығының қажеттіліктері үшін ГАЗ-66 кросс мүмкіндігі жоғары кеңестік толық жетекті жүк көлігін жасады. Бұл марканың алғашқы көліктері 1964 жылы конвейерден шықты. Көлікке халық «Шишига» деген лақап ат қойған . ГАЗ-66 қиын жол жағдайында 2 тоннаға дейін жүкті тасымалдай алады. Магистральдағы максималды жылдамдық 90 км/сағ. Жақсы кросс мүмкіндігі осьтерге біркелкі жүктеме, реттелетін шиналар қысымы және алдыңғы және артқы осьтердегі жұдырықша дифференциалдарын пайдалану және жоғары клиренс арқылы қол жеткізіледі. Жұмыс кезінде жүк көлігі бірнеше рет жаңартылды. ГАЗ-66-11 модификациясы 1985 жылы өндіріске енгізілді. Автокөлік шиналардың қысымын реттеудің орталық жүйесі мен заманауи жарықтандыру технологиясын алды. 1993 жылдан бастап доңғалақ доғалары жоқ және ішкі өлшемдері ұлғайтылған жаңа әмбебап жүк платформасы орнатылды. Бұл үлгіде бейнеленген «Шишига» нұсқасы. Жүк көлігінің бір үлгісін құрастыруға арналған пластикалық бөлшектер жиынтығы.
Модель желім арқылы жиналады.
Модельді бояуға арналған MAKR бояу нөмірлері: 05,06,08,12,17,20,30,33,39,44,55
Самовывоз из магазина, при наличии товара в выбранном магазине - бесплатно.
Бесплатная доставка курьером (кроме экспресса), в пункты выдачи, или отправка Kazpost - при сумме заказа от 7000 Тенге.
Модельдер жинағына желім мен бояу кірмейді. Дайын үлгінің өлшемі 16,2 см. Бөлім саны - 367
Горький автомобиль зауытының инженерлері Кеңес Армиясы мен халық шаруашылығының қажеттіліктері үшін ГАЗ-66 кросс мүмкіндігі жоғары кеңестік толық жетекті жүк көлігін жасады. Бұл марканың алғашқы көліктері 1964 жылы конвейерден шықты. Көлікке халық «Шишига» деген лақап ат қойған . ГАЗ-66 қиын жол жағдайында 2 тоннаға дейін жүкті тасымалдай алады. Магистральдағы максималды жылдамдық 90 км/сағ. Жақсы кросс мүмкіндігі осьтерге біркелкі жүктеме, реттелетін шиналар қысымы және алдыңғы және артқы осьтердегі жұдырықша дифференциалдарын пайдалану және жоғары клиренс арқылы қол жеткізіледі. Жұмыс кезінде жүк көлігі бірнеше рет жаңартылды. ГАЗ-66-11 модификациясы 1985 жылы өндіріске енгізілді. Автокөлік шиналардың қысымын реттеудің орталық жүйесі мен заманауи жарықтандыру технологиясын алды. 1993 жылдан бастап доңғалақ доғалары жоқ және ішкі өлшемдері ұлғайтылған жаңа әмбебап жүк платформасы орнатылды. Бұл үлгіде бейнеленген «Шишига» нұсқасы. Жүк көлігінің бір үлгісін құрастыруға арналған пластикалық бөлшектер жиынтығы.
Модель желім арқылы жиналады.
Модельді бояуға арналған MAKR бояу нөмірлері: 05,06,08,12,17,20,30,33,39,44,55