Жаппай сатылым

Үстел ойыны "Эврикус" "Вампиры у ворот" PG-17381 .

5
0 пікірлер
Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 1.
Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 2.
Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 3.
Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 4.
Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 5.
Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 6.
Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 7.
Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 8.
Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 9.
Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 10.
Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 1. Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 2. Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 3. Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 4. Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 5. Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 6. Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 7. Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 8. Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 9. Үстел ойыны Эврикус Вампиры у ворот PG-17381 . Фотосурет 10.

*Фотосуреттегі түс шамалы өзгеше болуы мүмкін

Сипаты

Қауіпті жерлердің қақ ортасында сіз бекіністі елді мекенді басқаруыңыз керек. Күшті тастан жасалған ғимараттар сізге берген қорғанысына қарамастан, сіз өзіңізді қауіпсіз сезінбейсіз. Ауыл қақпасының арғы жағындағы қараңғыда айтып жеткізу мүмкін емес сұмдықтар төніп тұр... Түн батқанда қараңғылықтан вампирлер мен басқа да құбыжықтар шығып, сізді қоршап алады! Қамқорлығыңыздағы тұрғындарды құтқару үшін ауылды қорғауды ұйымдастырыңыз, батырларды шақырыңыз және... ең қауіпті құбыжықтарды көршілеріңізге жіберіңіз!

Қақпадағы вампирлер - бұл механикпен ойнайтын динамикалық ойын, екі раундта қатысушылар алдымен өз ауылын құру үшін карталарды таңдайды, содан кейін әр раундтың соңында бір-бірімен құбыжық карталарымен алмасады. шабуыл жасау және әрбір елді мекенге және оның тұрғындарына зиян келтіру.

Ойында сізді құбыжықтардың 4 түрі күтіп тұр, олардың әрқайсысының өзіндік сипаттамалары бар. Жындардан әдеттегідей қорғану мүмкін емес: жынның шабуылы не батырдың өліміне, не жынның жауыздығын қолдануға әкеледі. Қасқырлар соншалықты қорқынышты қауіп болып көрінбейді, бірақ олар топта біріккенше - бұл кезде олар тез билікке ие болады. Көршілеріңізде олар көп болған кезде сиқыршылар күшейе түседі, бұл сізді жоба кезінде қарсыластарыңызға беретін карталарға мұқият болуға мәжбүр етеді. Ақырында, вампирлерге ерекше әсерлер берілмейді - олардың күші бар және басқа ештеңе жоқ, бірақ олардың күші басқа құбыжықтарға қарағанда әлдеқайда жоғары болуы мүмкін.

Ойын мүмкіндіктері
- атмосфералық
- қызықты иллюстрациялар
- соло режимінің болуы

Бұл ойын кімге жарамды?
- Қорқынышты жанкүйерлер үшін
- Жылдам ойындарды ұнататындар үшін
- Шағын механиканы ұнататындар үшін

Қалай ойнауға болады?
Ойын 2 раундқа созылады, олардың әрқайсысы қатарынан 3 кезеңге бөлінеді.
1. Құрылыс кезеңі
Бұл кезеңде ойыншылар қолдарынан бір ауыл картасын таңдап, оны белгілі бір ережелерге сәйкес өз қоныстарына орналастырады, содан кейін қалған карталарды келесі ойыншыға береді. Бұл әрекеттер ойыншылардың қолдарындағы карталары таусылғанша 6 рет қайталанады. Ауыл карталарында қорғаныс құрылымдары және үй тұрғындары ретінде әрекет ететін ғимараттар немесе ерекше қасиеттері бар және құбыжықтар шабуыл жасағанда сізге көмектесе алатын кейіпкерлер болуы мүмкін.
2. Құбыжық фазасы
Бұл кезеңде ойыншылар екі рет ауылдар арасында құбыжықтарды таратады: ойыншылар 3 құбыжық картасын алады, оң және сол жақтағы көршіге әрқайсысына бір картаны береді, бір картаны өздеріне қалдырады.
3. Шабуыл кезеңі
Шабуыл кезеңі барлық ауылдарда бір уақытта өтеді. Біріншіден, алдында кем дегенде 1 жын бар ойыншылар оның зұлымдығын пайдаланады. Содан кейін құбыжықтар орнату кезеңінде бір қатарға қойылған бастама белгілерінің ретімен шабуыл жасайды. Әрбір шабуыл кезінде алдымен оның күші мен ауылдың қорғаныс мәндерінің қосындысы анықталады, содан кейін бұл көрсеткіштер салыстырылады және шабуылдың нәтижесі анықталады.

Ойын 2-ші раундтағы шабуыл кезеңі аяқталғаннан кейін аяқталады. Ұпай салған кезде әр ойыншы өз ауылындағы әр ауыл тұрғыны үшін және ауылдың жанында қалған әрбір құбыжық үшін 1 ұпай алады. Ең көп ұпай жинаған қатысушы жеңеді.

Ойын құрамы
- 66 ауыл картасы
- 60 құбыжық картасы
- 4 құбыжық бастамасының белгісі
- 125 екі жақты ауылгер/қауіп белгісі
- ойын ережесі
- жеке ойын ережесі


Қорап өлшемі: 230x160x50 мм
Картаның өлшемі: 70x70 мм және 63x88 мм

Ойынның Ресейдегі ресми шығарылымы - 2024 жылдың қыркүйегі






Толық сипаттау

Тауар туралы қысқаша ақпарат

Бренд
Шығару елі
Қытай
Кеңес берілетін жас
10 жылдан бастап
Артикул
PG-17381
Барлық сипаттамалары
Дүкендерде болуы

10429

Loading....
Қауіпті жерлердің қақ ортасында сіз бекіністі елді мекенді басқаруыңыз керек. Күшті тастан жасалған ғимараттар сізге берген қорғанысына қарамастан, сіз өзіңізді қауіпсіз сезінбейсіз. Ауыл қақпасының арғы жағындағы қараңғыда айтып жеткізу мүмкін емес сұмдықтар төніп тұр... Түн батқанда қараңғылықтан вампирлер мен басқа да құбыжықтар шығып, сізді қоршап алады! Қамқорлығыңыздағы тұрғындарды құтқару үшін ауылды қорғауды ұйымдастырыңыз, батырларды шақырыңыз және... ең қауіпті құбыжықтарды көршілеріңізге жіберіңіз!

Қақпадағы вампирлер - бұл механикпен ойнайтын динамикалық ойын, екі раундта қатысушылар алдымен өз ауылын құру үшін карталарды таңдайды, содан кейін әр раундтың соңында бір-бірімен құбыжық карталарымен алмасады. шабуыл жасау және әрбір елді мекенге және оның тұрғындарына зиян келтіру.

Ойында сізді құбыжықтардың 4 түрі күтіп тұр, олардың әрқайсысының өзіндік сипаттамалары бар. Жындардан әдеттегідей қорғану мүмкін емес: жынның шабуылы не батырдың өліміне, не жынның жауыздығын қолдануға әкеледі. Қасқырлар соншалықты қорқынышты қауіп болып көрінбейді, бірақ олар топта біріккенше - бұл кезде олар тез билікке ие болады. Көршілеріңізде олар көп болған кезде сиқыршылар күшейе түседі, бұл сізді жоба кезінде қарсыластарыңызға беретін карталарға мұқият болуға мәжбүр етеді. Ақырында, вампирлерге ерекше әсерлер берілмейді - олардың күші бар және басқа ештеңе жоқ, бірақ олардың күші басқа құбыжықтарға қарағанда әлдеқайда жоғары болуы мүмкін.

Ойын мүмкіндіктері
- атмосфералық
- қызықты иллюстрациялар
- соло режимінің болуы

Бұл ойын кімге жарамды?
- Қорқынышты жанкүйерлер үшін
- Жылдам ойындарды ұнататындар үшін
- Шағын механиканы ұнататындар үшін

Қалай ойнауға болады?
Ойын 2 раундқа созылады, олардың әрқайсысы қатарынан 3 кезеңге бөлінеді.
1. Құрылыс кезеңі
Бұл кезеңде ойыншылар қолдарынан бір ауыл картасын таңдап, оны белгілі бір ережелерге сәйкес өз қоныстарына орналастырады, содан кейін қалған карталарды келесі ойыншыға береді. Бұл әрекеттер ойыншылардың қолдарындағы карталары таусылғанша 6 рет қайталанады. Ауыл карталарында қорғаныс құрылымдары және үй тұрғындары ретінде әрекет ететін ғимараттар немесе ерекше қасиеттері бар және құбыжықтар шабуыл жасағанда сізге көмектесе алатын кейіпкерлер болуы мүмкін.
2. Құбыжық фазасы
Бұл кезеңде ойыншылар екі рет ауылдар арасында құбыжықтарды таратады: ойыншылар 3 құбыжық картасын алады, оң және сол жақтағы көршіге әрқайсысына бір картаны береді, бір картаны өздеріне қалдырады.
3. Шабуыл кезеңі
Шабуыл кезеңі барлық ауылдарда бір уақытта өтеді. Біріншіден, алдында кем дегенде 1 жын бар ойыншылар оның зұлымдығын пайдаланады. Содан кейін құбыжықтар орнату кезеңінде бір қатарға қойылған бастама белгілерінің ретімен шабуыл жасайды. Әрбір шабуыл кезінде алдымен оның күші мен ауылдың қорғаныс мәндерінің қосындысы анықталады, содан кейін бұл көрсеткіштер салыстырылады және шабуылдың нәтижесі анықталады.

Ойын 2-ші раундтағы шабуыл кезеңі аяқталғаннан кейін аяқталады. Ұпай салған кезде әр ойыншы өз ауылындағы әр ауыл тұрғыны үшін және ауылдың жанында қалған әрбір құбыжық үшін 1 ұпай алады. Ең көп ұпай жинаған қатысушы жеңеді.

Ойын құрамы
- 66 ауыл картасы
- 60 құбыжық картасы
- 4 құбыжық бастамасының белгісі
- 125 екі жақты ауылгер/қауіп белгісі
- ойын ережесі
- жеке ойын ережесі


Қорап өлшемі: 230x160x50 мм
Картаның өлшемі: 70x70 мм және 63x88 мм

Ойынның Ресейдегі ресми шығарылымы - 2024 жылдың қыркүйегі






Жалпы

Бренд
Шығару елі
Қытай
Кеңес берілетін жас
10 жылдан бастап
Артикул
PG-17381

Қосымша

Дағдыны дамыту
логикалық ойлау, стратегиялық ойлау, шотқа
Материалы
картон, қағаз
Ойын механикасы
абстрактылы, стратегиялық, қайырма жасау
Ойынның ең аз уақыты, минут
20 минуттан бастап
Ойынның физикалық сипаттамалары
карточкалық, өзгертілетін ойын алаңы
Ойыншылардың ең аз саны
1
Ойыншылардың ең көп саны
5
Ойыншылардың саны
1-ден бастап 5-ке дейін
Тақырыптама
абстрактылы
Қаптаманың тұрпаты
картон қаптамада
Өнім түрі
Ойын
Главная Каталог Чат Корзина0 Профиль
DEBUG enable
Num SQL queries:36
Num fetched rows:332
including array rows:7
Time of script run:0.077315807342529
Time of SQL queries:0.063291072845459
Timers out:
Счетчик "Подгототовка страницы", время выполнения - 0.0019с
Счетчик "ModIshopGood Good statistic", время выполнения - 0с
Счетчик "ModIshopGood bread", время выполнения - 0.0009с
Счетчик "ModIshopGood photos", время выполнения - 0.0119с
Счетчик "ModIshopGood main data", время выполнения - 0.0034с
Счетчик "ModIshopGood params", время выполнения - 0.0013с
Счетчик "ModIshopGood Nalichie", время выполнения - 0.0457с
Счетчик "ModIshopGood mklass", время выполнения - 0.0002с
Счетчик "Start GetDeliveryList", время выполнения - 0с
Счетчик "Get DeliveryList from cache", время выполнения - 0.0002с
Счетчик "DeliveryList transforms", время выполнения - 0.0001с
Счетчик "ModIshopGood delivery", время выполнения - 0с
Счетчик "Module=ishop", время выполнения - 0.0657с
Счетчик "Block=stat", время выполнения - 0с
Счетчик "Block=cssstylescard", время выполнения - 0с
Счетчик "Block=headcardjs", время выполнения - 0с
Счетчик "Block=header", время выполнения - 0.0001с
Счетчик "Block=catalogtree", время выполнения - 0.0005с
Счетчик "Block=retailrocketblocks", время выполнения - 0.0001с
Счетчик "Block=footer", время выполнения - 0.0001с
Счетчик "Block=appdownload", время выполнения - 0.0001с
Счетчик "Block=footercardjs", время выполнения - 0.0001с
Счетчик "Block=ganalitics", время выполнения - 0.0001с
Счетчик "Block=metrika", время выполнения - 0.0001с
Счетчик "Block=jivosite", время выполнения - 0.0001с
Счетчик "Block=statmailru", время выполнения - 0.0001с

SELECT new_link FROM leo_redirect WHERE old_link = "/ishop/good_125357200014/" AND active = 1 # Num rows 0Run time:Time of run:0.0002739429473877

SELECT id_city FROM leo_city_preffered WHERE city='Astana' ORDER BY `lock` DESC,countEnt DESC LIMIT 1; # Num rows -1Run time:Time of run:0.00014901161193848

SELECT id_city,path,name,ishop_id,ishop_name,kladr_id,country_id,utc,largest_dep_id,final_sale FROM leo_city WHERE path='astana'; # Num rows 1Run time:Time of run:0.00019693374633789

SELECT index_id,title,domen FROM leonardo_kz_ru.leo_index WHERE parent_index_id=0 AND alias LIKE 'ishop' LIMIT 1; # Num rows 1Run time:Time of run:0.00023984909057617

SELECT index_id,title,domen FROM leonardo_kz_ru.leo_index WHERE parent_index_id=2 AND alias LIKE 'good_125357200014' LIMIT 1; # Num rows 0Run time:Time of run:0.00018000602722168

SELECT IFNULL(NULLIF(lil.title,""), li.title) as title,li.template_id,li.content,li.domen,li.index_id FROM leonardo_kz_ru.leo_index AS li LEFT JOIN leonardo_kz_ru.leo_index_lang AS lil ON li.index_id=lil.index_id AND lil.lang="kz" WHERE li.index_id=2; # Num rows 1Run time:Time of run:0.0002281665802002

SELECT html FROM leonardo_kz_ru.leo_template WHERE template_id=22 # Num rows 1Run time:Time of run:0.00021100044250488

SELECT metatag FROM leonardo_kz_ru.leo_index WHERE index_id = 2 # Num rows 1Run time:Time of run:0.00014805793762207



SELECT personaldata FROM leo_clients_unregistered WHERE client_id = -1 # Num rows 0Run time:Time of run:0.00015807151794434

UPDATE leo_clients_unregistered SET personaldata = '{"exp2":"expS1"}' WHERE client_id = -1 # Num rows 0Run time:Time of run:0.00016403198242188

SELECT client_id FROM leo_clients_unregistered WHERE register_code='97f4edc4ff5b31965e9c4baaf92d2925b872d15b' # Num rows 0Run time:Time of run:0.0008690357208252

INSERT INTO leo_clients_unregistered (register_code,last_login) VALUES ('97f4edc4ff5b31965e9c4baaf92d2925b872d15b',1731642656) # Num rows 1Run time:Time of run:0.0002281665802002

SELECT client_id FROM leo_clients_unregistered WHERE register_code='97f4edc4ff5b31965e9c4baaf92d2925b872d15b' # Num rows 1Run time:Time of run:0.00020790100097656



SELECT t2.id_detail,t2.id_good,CONCAT_WS(' ',t4.f_tree_fullname,t1.goodname,t2.detailname) AS f1,CONCAT_WS('\n\n',t1.gooddescr,t6.detaildescr) AS f2, 0 AS none ,t1.id_tree,t1.dimension,t1.price, NULL, t1.f_tree_id FROM leonardo_kz.leo_details AS t2 LEFT JOIN leonardo_kz.leo_goods AS t1 ON t2.id_good=t1.id_good LEFT JOIN leonardo_kz.leo_tistree AS t4 ON t4.f_tree_id=t1.f_tree_id LEFT JOIN leo_detail_desc AS t6 ON t2.id_detail=t6.id_detail WHERE t2.id_detail=125357200014 ORDER BY f1; # Num rows 1Run time:Time of run:0.00038909912109375

SELECT t1.id_tree,IFNULL(NULLIF(lt1.treename,""),t1.treename) as treename, t2.id_tree,IFNULL(NULLIF(lt2.treename,""),t2.treename) as treename, t3.id_tree,IFNULL(NULLIF(lt3.treename,""),t3.treename) as treename, t4.id_tree,IFNULL(NULLIF(lt4.treename,""),t4.treename) as treename, t5.id_tree,IFNULL(NULLIF(lt5.treename,""),t5.treename) as treename FROM leo_tree_goods AS tn LEFT JOIN leo_tree AS t1 ON tn.id_tree=t1.id_tree LEFT JOIN leo_tree AS t2 ON t1.shop_tree_id=t2.id_tree LEFT JOIN leo_tree AS t3 ON t2.shop_tree_id=t3.id_tree LEFT JOIN leo_tree AS t4 ON t3.shop_tree_id=t4.id_tree LEFT JOIN leo_tree AS t5 ON t4.shop_tree_id=t5.id_tree LEFT JOIN leo_tree_lang AS lt1 ON t1.id_tree=lt1.id_tree AND lt1.lang = "kz" LEFT JOIN leo_tree_lang AS lt2 ON t2.id_tree=lt2.id_tree AND lt2.lang = "kz" LEFT JOIN leo_tree_lang AS lt3 ON t3.id_tree=lt3.id_tree AND lt3.lang = "kz" LEFT JOIN leo_tree_lang AS lt4 ON t1.id_tree=lt4.id_tree AND lt4.lang = "kz" LEFT JOIN leo_tree_lang AS lt5 ON t1.id_tree=lt5.id_tree AND lt5.lang = "kz" WHERE tn.id_good=125357198904 # Num rows 1Run time:Time of run:0.00046277046203613



SELECT card FROM leonardo_kz_test.leo_goods_cards_kz WHERE cardid='d125357200014' # Num rows 1Run time:Time of run:0.0013620853424072

SELECT id_city, dep_id FROM leo_shops WHERE work = 1 # Num rows 143Run time:Time of run:0.0004580020904541

SELECT * FROM leo_actions AS t1 WHERE t1.visible=1 AND t1.startaction<NOW() AND t1.endaction>NOW() AND (t1.region=0 || t1.region=3) # Num rows 5Run time:Time of run:0.00057101249694824

SELECT id_good FROM leo_goods_params WHERE id_param=-5 AND value="Распродажа декупажной бумаги 2024" # Num rows 4Run time:Time of run:0.0052890777587891

SELECT id_good FROM leo_goods_params WHERE id_param=-5 AND value="Семь дней выгоды" # Num rows 115Run time:Time of run:0.0005190372467041

SELECT t1.id,t1.discount_id,t1.discount_value,t1.discountprice_value,t1.discount_from,t1.discountcode,t1.discount_start,t2.discount_description,t2.discount_type FROM leo_clients_discounts_unregistered AS t1 LEFT JOIN leo_discounts AS t2 ON t1.discount_id=t2.discount_id WHERE t1.client_id=555769229 AND t1.discount_start<NOW() AND t1.discount_end>NOW(); # Num rows 0Run time:Time of run:0.00024986267089844

SELECT t2.FileName FROM images.detail_photo AS t2 WHERE DetailId=125357200014 AND PhotoQualityId<3 ORDER BY GoodPriority DESC,TreePriority DESC,FileName ASC # Num rows 0Run time:Time of run:0.00037717819213867

SELECT FileName FROM images.goods_photo WHERE GoodId=125357198904 AND PhotoQualityId<3 ORDER BY GoodPriority DESC,TreePriority DESC,FileName ASC # Num rows 10Run time:Time of run:0.00032806396484375

SELECT videolink,preview FROM images.goods_video WHERE GoodId=125357198904 AND (DetailId=0 OR DetailId=125357200014) # Num rows 0Run time:Time of run:0.00021696090698242



SELECT * FROM leo_goods_params AS t1,leo_actions AS t2 WHERE t1.id_good=125357198904 AND t1.id_param=-5 AND t1.value=t2.tisname AND t2.typeid > 0 AND t2.visible = 1 AND startaction<NOW() AND endaction>NOW() AND (t2.region=0 || t2.region=3) # Num rows 0Run time:Time of run:0.0023658275604248

SELECT count(*) FROM `leo_details` AS t1, leo_goods_params AS t2 WHERE t1.`id_good`=t2.id_good AND t1.`id_detail` = 125357200014 AND t2.id_param=72250129794 # Num rows 1Run time:Time of run:0.00033307075500488

SELECT t2.id_detail,t2.detailname,t2.colorcode, t3.goodname FROM leonardo_kz.leo_details AS t2 LEFT JOIN leonardo_kz.leo_goods AS t3 ON t2.id_good=t3.id_good WHERE t2.id_good=125357198904 GROUP BY t2.id_detail ORDER BY t2.detailname ASC # Num rows 1Run time:Time of run:0.00026798248291016



SELECT t2.name,t1.value,t1.id_param FROM leonardo_kz.leo_goods_params AS t1 LEFT JOIN leonardo_kz.params AS t2 ON t1.id_param=t2.id_param WHERE t1.id_good=125357198904 AND t1.id_param!=-5 ORDER BY t2.name,t1.value; # Num rows 31Run time:Time of run:0.00045204162597656

SELECT t2.name,t1.value, t1.id_param FROM leonardo_kz.leo_details_params AS t1 LEFT JOIN leonardo_kz.paramsd AS t2 ON t1.id_param=t2.id_param WHERE t1.id_detail=125357200014 ORDER BY t2.name,t1.value; # Num rows 0Run time:Time of run:0.00024199485778809

SELECT t2.filename, t2.id_purpose, t2.id_good, t2.id_detail, t2.filetype FROM images.goodfiles AS t2 WHERE (id_good = 125357198904 OR id_detail = 125357200014) AND t2.filename LIKE "%.pdf%" ORDER BY t2.filename # Num rows 2Run time:Time of run:0.00029110908508301



SELECT * FROM images.good_links WHERE id_good=125357198904 # Num rows 0Run time:Time of run:0.00019097328186035

SELECT * FROM images.good_links WHERE id_good=125357198904 # Num rows 0Run time:Time of run:0.00020194053649902

SELECT * FROM images.goodlinks WHERE id_goodlink = 125357198904 OR id_good=125357198904 # Num rows 0Run time:Time of run:0.044721841812134

SELECT * FROM images.goodlinks WHERE id_good=125357198904 # Num rows 0Run time:Time of run:0.00027322769165039













SELECT html FROM leonardo_kz_ru.leo_template WHERE template_id=21 # Num rows 1Run time:Time of run:0.0001990795135498

SELECT new_link FROM leo_canonical WHERE old_link = "/ishop/good_125357200014/" AND active = 1 # Num rows 0Run time:Time of run:0.00018811225891113