Үстел ойыны "Эврикус" ""Бізден кейін"" PG-17379 .

5
0 пікірлер
Үстел ойыны Эврикус Бізден кейін PG-17379 . Фотосурет 1.
Үстел ойыны Эврикус Бізден кейін PG-17379 . Фотосурет 2.
Үстел ойыны Эврикус Бізден кейін PG-17379 . Фотосурет 3.
Үстел ойыны Эврикус Бізден кейін PG-17379 . Фотосурет 4.
Үстел ойыны Эврикус Бізден кейін PG-17379 . Фотосурет 5.
Үстел ойыны Эврикус Бізден кейін PG-17379 . Фотосурет 6.
Үстел ойыны Эврикус Бізден кейін PG-17379 . Фотосурет 7.
Үстел ойыны Эврикус Бізден кейін PG-17379 . Фотосурет 8.
Үстел ойыны Эврикус Бізден кейін PG-17379 . Фотосурет 9.
Үстел ойыны Эврикус Бізден кейін PG-17379 . Фотосурет 10.
Үстел ойыны Эврикус Бізден кейін PG-17379 . Фотосурет 11.
Үстел ойыны Эврикус Бізден кейін PG-17379 . Фотосурет 12.
Үстел ойыны Эврикус Бізден кейін PG-17379 . Фотосурет 13.
Үстел ойыны Эврикус Бізден кейін PG-17379 . Фотосурет 14.
Үстел ойыны Эврикус Бізден кейін PG-17379 . Фотосурет 15.

*Фотосуреттегі түс шамалы өзгеше болуы мүмкін

Қолда бар 2 шт

Сипаты

21 ғасырдың соңы. Адамзат өз өркениетінің қалдықтарын ғана қалдырып, өлді. Табиғат тағы да планетаның заңды иесі болды. Дүние қалпына келе жатқанда, приматтар дамуын жалғастырды: олар тайпаларға жинала бастады, содан кейін олар тапқан адам құралдары мен басқа да артефактілерді игере бастады. Олардың бойында білімге құштарлық оянды, осындай тайпалардың көсемдері ретінде сенің міндетің – өз руластарыңды ақыл-парасаттың биік деңгейіне жеткізу!

Бізден кейін - бұл палуба құру және ресурстарды басқару ойыны. Ойынның басында сіз аз ғана тамариндерден тұратын маймылдар тайпасын басқарасыз. Бірақ оларды бірге жұмыс істеуге үйрету арқылы сіз өзіңіздің тайпаңызға басқа маймылдарды - гориллаларды, орангутанды, шимпанзелерді және мандриллерді тарту үшін ресурстар ала аласыз, бұл сізге одан да көп даму мүмкіндіктерін береді. Ресурстарды, энергияны, бонустарды және, әрине, жеңіс ұпайларын әкеліп, мүмкіндігінше жабық кадрларды алу үшін маймыл карталарында комбинацияларды жинаңыз. Жеңіске жету үшін қарсыластарыңыздың алдында 80 жеңіс ұпайын жинаңыз - осылайша сіздің тайпаңыз интеллект пен парасаттылықты дамытуда жаңа деңгейге көтеріледі.

«Бізден кейін» Винсент Дутрдің әдемі дизайнымен, сонымен қатар тақырып пен механика арасындағы қызықты байланысымен ерекшеленеді. Сонымен, ойында өзіндік ерекше қасиеттері бар приматтардың 5 түрі бар. Мысалы, шынайы өмірде басқа адамдардың әдеттерін көшіруді ұнататын шимпанзелер, кадр эффектілерін айналымға бір реттен жиі қолдануға мүмкіндік береді, ал гориллалар ашуға жауапты, бұл сіздің тайпаңыздан карталарды алып тастауға мүмкіндік беретін ресурс.

Ойын мүмкіндіктері
- ерекше тақырып
- Винсент Дутрдің әдемі дизайны
- карталардағы «жабық кадрлардың» ерекше механикасы

Бұл ойын кімге жарамды?
- Ойында комбинациялар құруды ұнататындар үшін
- Жалғыз, бірге немесе 6 адамға дейін компанияда ойнауға арналған
- Пост-апокалипсистік тақырыптар мен Маймылдар планетасы франшизасының жанкүйерлері үшін

Қалай ойнау керек?
Ойын бір ойыншы 80 немесе одан да көп жеңіс ұпайын жинағанша бірнеше раундқа созылады.
Әр тур 3 кезеңнен тұрады.
1. Руаны жинау
Барлық ойыншылар бір уақытта өздерінің қадаларының ең жақсы 4 картасын ашады, содан кейін оларды кез келген ретпен олардың алдындағы үстелге орналастырады - бұл олардың маймыл тайпалары. Карталар орналастырылғаннан кейін, ойыншылар өздерінің тайпалық карталарында барлық жабық кадрлардың әсерін қолданады. Жақтау эффектілерін қолдану жоғарғы қатардан басталып, солдан оңға қарай жүреді. Кейбір кадрлар бірден ресурстарды немесе VP береді, ал басқалары әсерді пайдалану үшін ойыншыдан белгілі бір шартты орындауды талап етеді.
2. Жаңа маймылдарды тарту
Ойыншылар бір уақытта маймыл белгілерінің бірін таңдап, оны ойыншы тақтасының алдына төмен қаратып қояды. Содан кейін барлық белгілер аударылады. Қатысушылар таңбалауышта көрсетілген бонусты алады, содан кейін қажетті ресурстарды төлеп, сәйкес картаны алып, таңдалған түрдегі 1 маймылды өз тайпасына тарта алады. Ойыншы өз үйіндісінің үстіне жаңа карта қояды.
3. Демалыс
Әрбір ойыншы өздерінің тайпалық карталарын лақтырады, оларды ойыншы тақтасының оң жағындағы лақтырылған үйіндіге орналастырады. Ойыншылар маймыл белгілерін қайтарады.
Ойын бір ойыншы 80 VP немесе одан да көпке жеткенде аяқталады. Егер бір кезеңде бірнеше ойыншы 80 VP-ге жетсе, ең көп VP бар ойыншы жеңеді.

Ойын құрамы
- Ойын алаңы
- 6 ойыншы тақтасы
- 12 ойыншы фишкасы
- 24 маймыл жетондары
- 48 бастапқы карта
- 120 маймыл картасы 1 және 2 деңгей
- 120 ағаш тағам чипсы
- 47 энергетикалық белгі
- 7 элемент плиткалары
- 6 еске салу
- Ойын ережесі
- Жеке ойнау ережелері

Марапаттар мен номинациялар
2024 UK Games Expo үздік карта ойыны номинанты
2024 жылдың Gra Roku жетілдірілген ойынына үміткер

Қорап өлшемі: 315x224x62 мм
Картаның өлшемі: 88x62 мм

Ойынның Ресейдегі ресми шығарылымы - 2024 жылдың желтоқсаны
Толық сипаттау

Тауар туралы қысқаша ақпарат

Бренд
Шығару елі
Қытай
Кеңес берілетін жас
14 жылдан бастап
Артикул
PG-17379
Барлық сипаттамалары

31213

Самовывоз из магазина, при наличии товара в выбранном магазине - бесплатно.

Бесплатная доставка курьером (кроме экспресса), в пункты выдачи, или отправка Kazpost - при сумме заказа от 7000 Тенге.

Loading....
21 ғасырдың соңы. Адамзат өз өркениетінің қалдықтарын ғана қалдырып, өлді. Табиғат тағы да планетаның заңды иесі болды. Дүние қалпына келе жатқанда, приматтар дамуын жалғастырды: олар тайпаларға жинала бастады, содан кейін олар тапқан адам құралдары мен басқа да артефактілерді игере бастады. Олардың бойында білімге құштарлық оянды, осындай тайпалардың көсемдері ретінде сенің міндетің – өз руластарыңды ақыл-парасаттың биік деңгейіне жеткізу!

Бізден кейін - бұл палуба құру және ресурстарды басқару ойыны. Ойынның басында сіз аз ғана тамариндерден тұратын маймылдар тайпасын басқарасыз. Бірақ оларды бірге жұмыс істеуге үйрету арқылы сіз өзіңіздің тайпаңызға басқа маймылдарды - гориллаларды, орангутанды, шимпанзелерді және мандриллерді тарту үшін ресурстар ала аласыз, бұл сізге одан да көп даму мүмкіндіктерін береді. Ресурстарды, энергияны, бонустарды және, әрине, жеңіс ұпайларын әкеліп, мүмкіндігінше жабық кадрларды алу үшін маймыл карталарында комбинацияларды жинаңыз. Жеңіске жету үшін қарсыластарыңыздың алдында 80 жеңіс ұпайын жинаңыз - осылайша сіздің тайпаңыз интеллект пен парасаттылықты дамытуда жаңа деңгейге көтеріледі.

«Бізден кейін» Винсент Дутрдің әдемі дизайнымен, сонымен қатар тақырып пен механика арасындағы қызықты байланысымен ерекшеленеді. Сонымен, ойында өзіндік ерекше қасиеттері бар приматтардың 5 түрі бар. Мысалы, шынайы өмірде басқа адамдардың әдеттерін көшіруді ұнататын шимпанзелер, кадр эффектілерін айналымға бір реттен жиі қолдануға мүмкіндік береді, ал гориллалар ашуға жауапты, бұл сіздің тайпаңыздан карталарды алып тастауға мүмкіндік беретін ресурс.

Ойын мүмкіндіктері
- ерекше тақырып
- Винсент Дутрдің әдемі дизайны
- карталардағы «жабық кадрлардың» ерекше механикасы

Бұл ойын кімге жарамды?
- Ойында комбинациялар құруды ұнататындар үшін
- Жалғыз, бірге немесе 6 адамға дейін компанияда ойнауға арналған
- Пост-апокалипсистік тақырыптар мен Маймылдар планетасы франшизасының жанкүйерлері үшін

Қалай ойнау керек?
Ойын бір ойыншы 80 немесе одан да көп жеңіс ұпайын жинағанша бірнеше раундқа созылады.
Әр тур 3 кезеңнен тұрады.
1. Руаны жинау
Барлық ойыншылар бір уақытта өздерінің қадаларының ең жақсы 4 картасын ашады, содан кейін оларды кез келген ретпен олардың алдындағы үстелге орналастырады - бұл олардың маймыл тайпалары. Карталар орналастырылғаннан кейін, ойыншылар өздерінің тайпалық карталарында барлық жабық кадрлардың әсерін қолданады. Жақтау эффектілерін қолдану жоғарғы қатардан басталып, солдан оңға қарай жүреді. Кейбір кадрлар бірден ресурстарды немесе VP береді, ал басқалары әсерді пайдалану үшін ойыншыдан белгілі бір шартты орындауды талап етеді.
2. Жаңа маймылдарды тарту
Ойыншылар бір уақытта маймыл белгілерінің бірін таңдап, оны ойыншы тақтасының алдына төмен қаратып қояды. Содан кейін барлық белгілер аударылады. Қатысушылар таңбалауышта көрсетілген бонусты алады, содан кейін қажетті ресурстарды төлеп, сәйкес картаны алып, таңдалған түрдегі 1 маймылды өз тайпасына тарта алады. Ойыншы өз үйіндісінің үстіне жаңа карта қояды.
3. Демалыс
Әрбір ойыншы өздерінің тайпалық карталарын лақтырады, оларды ойыншы тақтасының оң жағындағы лақтырылған үйіндіге орналастырады. Ойыншылар маймыл белгілерін қайтарады.
Ойын бір ойыншы 80 VP немесе одан да көпке жеткенде аяқталады. Егер бір кезеңде бірнеше ойыншы 80 VP-ге жетсе, ең көп VP бар ойыншы жеңеді.

Ойын құрамы
- Ойын алаңы
- 6 ойыншы тақтасы
- 12 ойыншы фишкасы
- 24 маймыл жетондары
- 48 бастапқы карта
- 120 маймыл картасы 1 және 2 деңгей
- 120 ағаш тағам чипсы
- 47 энергетикалық белгі
- 7 элемент плиткалары
- 6 еске салу
- Ойын ережесі
- Жеке ойнау ережелері

Марапаттар мен номинациялар
2024 UK Games Expo үздік карта ойыны номинанты
2024 жылдың Gra Roku жетілдірілген ойынына үміткер

Қорап өлшемі: 315x224x62 мм
Картаның өлшемі: 88x62 мм

Ойынның Ресейдегі ресми шығарылымы - 2024 жылдың желтоқсаны

Жалпы

Бренд
Шығару елі
Қытай
Кеңес берілетін жас
14 жылдан бастап
Артикул
PG-17379

Қосымша

Дағдыны дамыту
абстрактылы ойлау, логикалық ойлау, шотқа
Материалы
ағаш қаптамада, картон, қағаз
Ойын механикасы
абстрактылы, тактикалық, тез карточкалы
Ойынның ең аз уақыты, минут
45 минуттан бастап
Ойынның физикалық сипаттамалары
карточкалық, ойын алаңы, тапсырмалары бар карточкалар, өзгертілетін ойын алаңы
Ойыншылардың ең аз саны
1
Ойыншылардың ең көп саны
6
Ойыншылардың саны
1-ден бастап 6-ға дейін
Тақырыптама
абстрактылы, аңдармен , жануарлар, постапокалипсис, фантастика
Өнім түрі
Ойын
Жынысы
унисекс