Үстел ойыны "Эврикус" "Кыш!" BG-11036 .

5
0 пікірлер
Үстел ойыны Эврикус Кыш! BG-11036 . Фотосурет 1.
Үстел ойыны Эврикус Кыш! BG-11036 . Фотосурет 2.
Үстел ойыны Эврикус Кыш! BG-11036 . Фотосурет 3.
Үстел ойыны Эврикус Кыш! BG-11036 . Фотосурет 4.
Үстел ойыны Эврикус Кыш! BG-11036 . Фотосурет 1. Үстел ойыны Эврикус Кыш! BG-11036 . Фотосурет 2. Үстел ойыны Эврикус Кыш! BG-11036 . Фотосурет 3. Үстел ойыны Эврикус Кыш! BG-11036 . Фотосурет 4.

*Фотосуреттегі түс шамалы өзгеше болуы мүмкін

Сипаты

Сіз бақшаңызды ыждағаттылықпен өсіресіз, алғашқы жемістерге қуанасыз және мол өнім күтесіз. Бірақ сіз «Карр!» дегенді естисіз, одан кейін қарғалар ағаштарыңызға қонады. Бұл ашкөз құстар ештеңе қалдырмай, барлық жемістерді жеуге дайын. Тездетіп, қорқытушыны қойып, паразиттерге: «АТУ!» деп айтыңыз.

Үстел ойынында Шу! сіз бақшаңызда жеміс ағаштарын өсіруіңіз керек, сонымен бірге егініңізге қол сұғып жатқан тітіркендіргіш қарғаларды қуып жіберуді ұмытпаңыз. Кімнің бақшасында жеміс көп өссе, сол жеңеді.

Бұл ойын кімге жарамды?
- Үстел ойындарын жаңадан бастағандар үшін
- Егін жинауды жақсы көретіндердің барлығына
- Қарапайым ережелері мен әдемі суреттері бар ойындарды ұнататындар үшін

Қалай ойнауға болады?
Ойыншының өз кезегінде олар жеміс картасын, қарға картасын немесе қорқыту картасын ойнай алады.
Жеміс карталары - бұл жеңіс ұпайлары, сіздің бақшаңызда неғұрлым көп жеміс болса, соғұрлым жақсы.
Қарға карталары жемістерге қауіп төндіреді. Біреудің ағашында отырған қарға айдалып кетпесе, әр бұрылыста бір жемісті жейді.
Қорқыныш карталары жеміс ағаштарын қарғалардан қорғауға арналған.
Картаны ойнап болғаннан кейін ойыншы палубадан жаңасын алып, кезекті келесі ойыншыға береді.

Ойынның соңында біз бақтағы ағаштардағы жеміс карталарын санаймыз, ең үлкен ағаш екі рет ұпай жинайды. Ең көп ұпай жинаған ойыншы жеңеді.

Ойын құрамы
- 45 жеміс картасы
- 10 қорқу картасы
- 10 қарға картасы
- ойын ережесі

Қорап өлшемі: 132x132x45 мм

Ойынның Ресейдегі ресми шығарылымы - 2020 жылдың шілдесі


Толық сипаттау

Тауар туралы қысқаша ақпарат

Бренд
Шығару елі
Ресей
Кеңес берілетін жас
6 жылдан бастап
Артикул
BG-11036
Барлық сипаттамалары

Қазір қолда жоқ

К сожалению, мы не сможем доставить этот товар. Вы можете проверить наличие в розничных магазинах города на вкладке "Наличие в магазинах".

Самовывоз из магазина, при наличии товара в выбранном магазине - бесплатно.

Бесплатная доставка курьером (кроме экспресса), в пункты выдачи, или отправка Kazpost - при сумме заказа от 7000 Тенге.

Loading....
Сіз бақшаңызды ыждағаттылықпен өсіресіз, алғашқы жемістерге қуанасыз және мол өнім күтесіз. Бірақ сіз «Карр!» дегенді естисіз, одан кейін қарғалар ағаштарыңызға қонады. Бұл ашкөз құстар ештеңе қалдырмай, барлық жемістерді жеуге дайын. Тездетіп, қорқытушыны қойып, паразиттерге: «АТУ!» деп айтыңыз.

Үстел ойынында Шу! сіз бақшаңызда жеміс ағаштарын өсіруіңіз керек, сонымен бірге егініңізге қол сұғып жатқан тітіркендіргіш қарғаларды қуып жіберуді ұмытпаңыз. Кімнің бақшасында жеміс көп өссе, сол жеңеді.

Бұл ойын кімге жарамды?
- Үстел ойындарын жаңадан бастағандар үшін
- Егін жинауды жақсы көретіндердің барлығына
- Қарапайым ережелері мен әдемі суреттері бар ойындарды ұнататындар үшін

Қалай ойнауға болады?
Ойыншының өз кезегінде олар жеміс картасын, қарға картасын немесе қорқыту картасын ойнай алады.
Жеміс карталары - бұл жеңіс ұпайлары, сіздің бақшаңызда неғұрлым көп жеміс болса, соғұрлым жақсы.
Қарға карталары жемістерге қауіп төндіреді. Біреудің ағашында отырған қарға айдалып кетпесе, әр бұрылыста бір жемісті жейді.
Қорқыныш карталары жеміс ағаштарын қарғалардан қорғауға арналған.
Картаны ойнап болғаннан кейін ойыншы палубадан жаңасын алып, кезекті келесі ойыншыға береді.

Ойынның соңында біз бақтағы ағаштардағы жеміс карталарын санаймыз, ең үлкен ағаш екі рет ұпай жинайды. Ең көп ұпай жинаған ойыншы жеңеді.

Ойын құрамы
- 45 жеміс картасы
- 10 қорқу картасы
- 10 қарға картасы
- ойын ережесі

Қорап өлшемі: 132x132x45 мм

Ойынның Ресейдегі ресми шығарылымы - 2020 жылдың шілдесі


Жалпы

Бренд
Шығару елі
Ресей
Кеңес берілетін жас
6 жылдан бастап
Артикул
BG-11036

Қосымша

Дағдыны дамыту
тактикалық ойлау , шотқа
Материалы
картон, қағаз
Ойын механикасы
жинақтарды құрастыру немесе жинау, тез карточкалы
Ойынның ең аз уақыты, минут
10 минуттан бастап
Ойынның физикалық сипаттамалары
карточкалық
Ойыншылардың ең аз саны
3
Ойыншылардың ең көп саны
6
Ойыншылардың саны
3-тен бастап 6-ға дейін
Тақырыптама
аңдармен , жануарлар, табиғат
Өнім түрі
Ойын
Жынысы
унисекс